miss-varit-hemma-en-vecka-och-har-nu-blivit-bättre-men-fick-nattgäster-så-sov-inget-inatt-och-har-nu-ett-dåligt-sovmönster kommer äntligen uppdatera sin blogg för hon har endå inget annat för sig(inte för att hon har några läsare men endå)

Längsta rubriken genom tiderna, och det var mitt mål. Studenten är nära nu och har en liten to do list. Borde kanske egentligen göra dem nu men orkar inte dirket. Har dock kryssa för rutan att söka vidare till skolor för det är gjort. Båda i Skåneområdet men det är underbart med skånska så om jag kommer in blir jag extremt glad. Det är en musikallinje och en artistutbildning. Får se vad de stora männen har för planer för min framtid.

Något som är extremt irriterande med studenten är att de har fester för allt. 100 dagar, 75 dagar, 50 dagar och sånna fester kan jag förstå men alla fester just nu är "den stora studentfesten" men det är alltid samma sak, alltid samma människor och alltid samma saker. Har faktiskt inte gått på en enda fest för studenten. Sparar all min studentcrazy till själva studenten.

Får se hur den blir! Firar med men Anna dock! Det ska bli kul men Bror 1 kanske inte kan inte komma och inte Bror 2 så då blir det bara Bror 3 och nog för att det är kul men skulle endå gilla att Bror 1 och 2 kunde komma. Speciellt Bror 2 eftersom jag tar studenten från samma skola han gick och samma linje.

Vad ska man göra?

Have a little faith!

Kärlek till alla!

Dagens Citat: "The strength of a family, like the strength of an army, is in its loyalty to each other."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0