Just a normal swedish name...Ikea

You gotta love friends!!

Satt idag i låt oss säga 1 timme och citerade friends med Dannie (hjärta) och Gabbelicious (Arvobjekt). It was a good day. Har haft fullt upp med Gökboet och allt annat och mitt huvud är nonstop! It's madness i say, MADNESS!

Nej men ja, jag var en dålig elev och skolkade igår och åkte till Ikea. Ibland så måste man få skämma bort sig lite men i mitt fall blev det alla pengarna som man hade. 600 handlade jag för. Vad handlade jag egentligen? Tänker inte rabbla upp dem här iallfall. Det är ju extremt långtråkigt, som alla min andra inlägg vill säga- ohh snap!
Sitter och lyssnar lite på blå musik. Får mig att tänka mycket, mer än vad jag redan gör. Kanske ska ta och göra lite skolarbete. Har ju trotts allt sovmorgon imorgon. Älska Kersti och för att våran klass jobbar bra! SÅ börjar kl uno med Musikal och då ska man sjunga den där jävla låten som är den sjukaste och svåraste sen jorden skapades (okej, överdrivet but you get the picture). '


Ehh har jag något mer att säga? Nej, inte direkt.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: "I think i moving, but I go nowhere"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0