erm...

jag tror nog att jag kan vara den sämsta bloggaren genom historian. Jag tror inte ens att jag har en enda besökare. Jag dömmer ingen. Det finns inget vättigt att läsa på denna blogg. Men något som jag har insett är väldigt intressant är att varenda gång jag sitter vid datorn och gör något onödigt så har jag egentligen något bättre för mig som jag borde göra. Som till exempel just nu. Jag borde göra en engelskaläxa, ett svenka tal, plugga matte och lite andra saker också men det är ju otroligt tråkigt och jag håller på att dö av allt skolarbete. Det har kommit till ett slut då det faktiskt börjat ha blivit löjligt alla saker som man måste göra i skolan. Inte för att jag klagar att jag har skola att gå i det är bara det att ibland så tänker alla lärare likadant och det är det som kan krångla till det hela. I början av en termin så är det nästan ingen lärare som lägger något enbart för att mjukstarta men det jobbiga är att ALLA lärare gör så. Så istället för att ha lite hela terminen så får vi allt i mitten som göra att man är helt totalt söndersliten och galen. Jag brukar hata slutet av terminer för de är då man måste lämna in alla sake som man har i rest. Jag vet att om man jag gjorde det dirket så skulle jag inte ha allt i rest men det blir så att när jag får en till sak att göra så håller jag redan på med en annan kvarglömd uppgift. Allt blir en ond cirkel. Så om det är någon som läser detta och förstår vad jag menar så kan ju ni nicka med mig om det är så att ni håller med mig men det är ju såklart något du själv bestämmer. Öhhhh orka skriva mer. Men det är ju trotts allt upp till mig så jag tar och säger hej då!

Kärlek till alla!

Dagens Citat: "kill your darlings"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0