Glory...

Jag har blivit besatt av Rent; Filmed Live On Broadway! Sååå freakin' goood:) Är helt förälskad i en som är med; marcus paul james is his name, and he's so sweet.
Nog med det...

Igår skrattade jag så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.  Hänge med de coola Gabbe och Anna! VI prata om gamla minnen från lägret och typ allt. Kul var det. Det är då man inser att man inte visste vad man tänkte. När man går tillbaka i minnen från tex lägret så undrar man "vad tänkte jag på?" Man såg ut som skabb, det gick inte in en system att det var 10 dagar man var borta(bortsett från Gabbe som tog med sig hela sitt hem) och man föll för HELT fel kille! Not Good! Men visst finns det fina minen:)

Nej men snart kommer väl Gabbe och Anna igen. Läste nyss Annas blogg då hon avslöjat att hon vill se Ronja Rövardotter. Ja, det skadar ju aldrig att vara...öhhhhhhhhh fuck kan inte minnas ordet! Skit samma. Kanske skriver mer sen.

Kärlek till alla!

Dagens CItat:
"Look - I find some of what you teach suspect
Because I'm used to relying on intellect
But I try to open up to what I don't know
Because reason says I should have died
Three years ago"/ RENT-Gordon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0