My hometown is where i grew up...

Om ett par har en bra rythm så måste de väl endå vara bra tillsammans, oavsett om de går emot normen?
Såg ett par idag, jättefina. Killen ca en dm kortare än tjejen, men de var så söta. Folk tittade, men de brydde sig inte. Det gick i takt så länge jag såg den tills vi skiljdes åt. vackert...
Det är sånt som kan få mig att tro på något som äkta kärlek, men det är endå än lång väg kvar att besegra.

Jag gillar saker som går emot. Liksom sånt som det bara finns en av. Udda. det har en del charm. Precis som vänner. Alla är udda, de går emot. Man borde vårda sina vänner mer än vad man gör. Oavsett om man anser att man gör det så finns det mer man kan göra. Ibland så undviker man konfliker för man är för rädd för att möta sin väns ilska, men det man måste inse är att dem som får dig att må skit, dem som får dig att inse vad som är rätt, oavsett hur smärtsamt det än är, det är dem som är dina riktiga vänner. Om de inte har gjorde det än, låt det ta tid. Låt dem blomma i sin egen takt. Jag tror att de kan behöva det. Jag väntar på min konflikt som jag länge har undvkit. Det är inget jag vill träffa på men om man ska kunna gå vidare så måste man få vissa saker sagt. Men jag vet när jag ska vara tyst.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: " I mean, you got it al, so hold on."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0