When you´r gone

Fan vad jobbigt om någon nära mig skulle försvinna just nu! En person som man litar på att alltid ska finnas där, en som ska lära dig saker, en som ska får dig att må bra, en som man älskar!
Skulle inte klara av att förlora någon nu! Just nu är det mina vänner, mina älskade som håller mig uppe! Allt stress, allt omkring. Inget skulle fungera utan dom!
Att förlora dom är som att förlora en del av mig. Det kan jag inte låta ske! Jag ska isåfall skydda er med all min kraft. Jag ska skydda er med all min kärlek och vill någon ta er ifrån mig så kommer jag simpelt förklara att det inte går.
Dom får ta mig istället.


Kärlek till alla!



Dagens Citat: " du,det kanske måste få göra ont"



Kommentarer
Postat av: anna

varför känner jag igen det citatet? :P

2008-09-07 @ 00:19:19
URL: http://nutsncoffee-blogg.se
Postat av: Heidi :)

Söt :)

2008-09-07 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0