Do you hear the people sing?



We all have the most bizarre thoughts, impulses constantly flowing trough our heads would have dramatic consequences if we actually went trough with it. So why don't we?

The answer is simple: control, just because you can to something doesn't mean that you will.

You're in charge




hösten är här...
Det går inte att undvika det länge har jag så klokt kommit fram till. När alla löven blir gula och ligger på marken så måste man inse det faktumet att hösten är här. Visst är färjerna fina men sen när allt är brunt och gegga så är det inte så kul längre.
Varför är det så att när det är vinter så önskar man att det vore sommar och sen när det är sommar och varmt och skönt så önskar man att det var vinter. Kanske inte alla gör det men många. Det verkar som om att vi aldrig är nöjda.
Fan vad jobbiga the man kind kan vara ibland!

Men jag är fan nyttig för att gå in på något helt annat!
Jag har ju dans på mitt schema nu. 2 gånger i veckan. Och så har man ju röst&rörelse och idrott så minst 4 gånger i veckan så rör på mig:)
GÖr ju det annars ockå men endå.
Så är jag också med i ett vad där vi inte får äta godis. Det är jag,gabbe,filippa,molly,ingela och kim som är med i detta. Om vi bryter och äter godis/dricker dricka eller äter glass så MÅSTE vi springa upp och ner i a-huset 13 gånger.
Jag vet faktiskt inte varför det är just 13 gånger men det kändes väl rätt:)

reminder:
min gabbe fyller år om 8 dagar
Kärlek till alla!
Dagens Citat: " Jag säger bara en sak, Gun-Britt.
"Voll-e-y", "Taj-bre-a-ek-a-e", det är de enda språkkunskaper som han behöver."
 höst

Kommentarer
Postat av: Heidi :)

HAHA, men Lennart då! <3

2008-10-03 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0