The way you make me feel

Jag vet inte om man kan kalla det en uppenbarelse men på nått sätt så kändes det helt rätt.

Firade Gabbe i lördags och då var Sussanes kompis där marie eller nått liknande hette hon eller nja hon heter nog det fortfarande. Men det var som att se sig själv i en spelgel som visade hur jag kommer vara om 30 år framåt .Inte på ett negativt sätt utan ett bra sätt. Hon sa massa saker som jag tänker och som jag känner och vill göra. Både hon och jag är stenbockar och vi tydligen klättrar efter våra mål. Och det kändes som hon hade rätt.
jag har haft många mål här i livet och när jag tänker efter så sätter jag upp mål hela tiden som jag oftast har lyckats att nå. Fast jag inte tänkt så mycket på den men nu i efterhand så känns det som om att jag har lyckats med lite här i livet trotts mina unga 17 år.
Det känns bra på så sätt.
Det känns som om att det än då finns hopp om att jag kommer lyckas med mina drömmar, mina mål.
Det är mitt kall att jobba med det jag vill.
Musikaler.
Det finns inget annat för mig att göra. Så enkelt är det.
Jag vill inte låta som en lam idol deltagare som säger att utan musiken så skulle de inte vara någonting och att de inte kan se sig göra något annat.
Men visst är det sant för mig. Men ni som känner mig vet hur mycket jag vill detta. Jag grät liksom en vecka efter att jag hade sett Hairspray för att jag visste att det där är något som jag ska göra. Men om jag inte skulle lyckas så har jag andra drömmar.
Inte de vanligaste men de finns där, det ska ni veta. Kriminaltekniker eller obudcent. Fan vad coolt det skulle vara om man kunde det. Dock gäller det mycket plugg och speciellt alla NO ämena och det är jag inte bra på:)
Men det är helt sjukt.
ALltså jag sa till denne Marie eller vad det nu var att en av mina mål är att komma vill London och att jag vill att Gabbe ska med mig där. Att hon ska flytta med mig eftersom hon också vill dit. Komma bort från Eskilstina (självmordernas och musikens stad) och komma långt bort och göra något annorlunda och då sa hon att Gabbe kommer komma men mig. Hon kände det på sig och hon såg det på oss. Jag och Gabbe skulle finnas för varandra där hela tiden och jag hoppas med hela kropp och själ att det blir så.
Inte för att låta klychig och blääig.

Kan inte rå för det...

Kärlek till alla!

Dagens Citat: " jag antar att man skyddar folk man älskar även om man vet att dom är skyldiga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0