Ingenting är vackert!

Jag vill inte vara negativ men jag kan inte rå för det.
Just nu känns det som om att allt är över. Jag har ingen insperation längre.
 Allt blir bara värre och värre.
Oavsett vad jag säger så blir det inte bättre!
Jag har försökt men jag kan inte längre.
Längtar tills jag kommer här ifrån! Långt bort, bort från det här.
Jag SKA långt bort.
Det ska inte kommer någon som ska säga att jag inte kan. Jag kommer inte lyssna, kommer inte tro på det. ALLT ÄR EN LÖGN!
Jag vet att jag har sagt det förut men nu menar jag det. Kan inte stanna kvar här länge till.
Vill inte vara orolig längre, vill inte ana det mer.
Trots mina snart 18 levda år så harjag varit med om mycket. Eller?
Jo, det måste jag ha!
Det blir tillslut för mycket. Vet inte riktigt vart jag ska gå längre heller.Vill inte lägga allt på dig men ibland blir det så att det blir så. Jag vill inte längre.
Det sliter på en så otroligt mycket så du anar inte. Så många tankar så många kvällar med meninglöst tänkande men utan resultat.

Det känns rätt meningslöst just nu.

kärlek till alla

Dagens Citat: " No sacrifice, no victory "

Kommentarer
Postat av: anna

KOM HEEM (vi börjar om igen) TILL MIG OCH DRA Med DIG GABBE OM HON VILL; SÅ ÄTER VI FRUKTSALLAD Och OM NI KÄNNER FÖR'T SÅ BASTAR VII! :D <33333

2008-10-19 @ 18:02:36
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0