Waiting on the world to change

Var ett tag sen

Sitter och klipper musik men den kronglar ju som fan! Hoppar hit och dit alltså man måste värkligen har tålamod för att göra detta. Men det blir väl nått tillsut! Det var en extremt jobbig dag i skolan idag! Orkar inte gå in på det för då blir jag bara så uppjagad och blir bara ännu mer irriterad. (jag är som en hund när man retar eller jävlas med mig)

BTW så ska jag sjunga på min mormors begravning. Det blir väl som det bli. 

Nej jag orkar inte sitta här längre fast jag måste.
Kärlek till alla!

Dagens Citat: "-Du ser ut som en blommig pralin! 
                           -En blommig chokladbit?" 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll ! =)

2008-05-09 @ 19:11:57
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Anna

Vad ska du sjunga för sång?

2008-05-10 @ 21:49:03
URL: http://silverskorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0