Ursäkta, men du har en larv i håret

ja det kan man faktiskt ha och jag är ett perfekt exempel på det.
Nu vet jag att jag inte varit inne på länge och att jag skriver det gör det ännu mer till ett faktum men om sanningen ska fram så är det min brors fel. Ja ni vet han har ju inte ett riktigt liv om man sak säga så. Och för er som läser tidningen kanske såg honom i den i tisdags. Han fyllde ju 20 år. Ojojojoj han lär ju snart dö. Nej inte  sånt tänkande. Han hade sedan en "fest" och jag har då sen tisdags bett honom att diska efter sig vilket han FORTFARANDE inte har gjort. Jag blir galeN!!!!
Men för att glömma det förfluta och fokusera på nuet!
idag var det en lugn dag. Slutate vid 11 men var kvar till 3 för att göra min vän martin sällskap för han ville inte3 sitta själv. Jag är en bra vän på det sättet!:)
Och när jag ÄNTLIGEN ska få gå hem så ringer anna mig och ber mig vända mig om och där står hon. Så nej jag kom inte hem, sitter här hemma hos anna och ger henne råd om vad hon ska ha på sig ikväll för hon ska på fest. ja hon har ju ett liv. inte för att jag är den man ska rådfråga om kläder men jag gör alltid mitt bästa.

Ska nog ta det lungt ikväll och imorgon tror jag nog med. Nog för att det är balsta festival men det är alltid samma sak och om man kollar ut genom fönstert så får det mig inte dirket att vilja gå. Det är alltid samma band eller varjefall samma musikstil och det är SKRRRRRIIIIKKKK och man hör inte texten och jag har rätt svårt att relatera till en låt om jag inte vet vad dom sjunger. Men på söndag blir det till att fira bror min. Ska bort till Ålsäter för fira honom där med massa släkt vilket vi ALDRIG annars har gjort men tydligen så ska vi göra det nu. Jobbigt.
Kärlek till alla!!

Dagens Citat: "Vad ska man med siffrorna på miniräknaren?!!"
SMARTASS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0