h2o is the shit!

just det, vatten äger allt!!
Likaså Lyckpiller.
Nej men seriöst.
Min valborg var......intressant
Tillbringade att hålla koll på alla och senare att hjälpa Jessica men ja ni fattar nog. SKa inte gå in på det för mycket.
Jag och min mamma pratade idag och kom fram till att jag kommer bli sen typ jourmamma som man ringer när man är full och måste ha hjälp! Haha och att jag kommer ha en jourväska med alla nödvändiga grejer.Te.x papper, vatten, tuggumi och grädde(tydligen ska man dircka det )Och så kommer folk ringa mig om dom måste ha hjälp: )Eller när jag befinner mig på fester har jag min jourväska där. Haha ja det var riktigt kul!
Men vad lärde vi oss igår? Jo jag hoppas att alla som var där minns!

h2o is the shit!

Just det! Och jag tror iallfall att Jessica ångrar att hon inte lyssnade på mig.
Jag höll även fin kontakt med Dannie under kvällen som bara tyckte synd om mig för jag var där och hon i Stockholm. Men vi kom fram till att det var lika bra eftersom kvällen slutade EXTERMT tidigt för att vara valborg.
INte för att jag ångrar att jag var där fast det slutade tidigt. Jag tror att jag lärde dom något och jag lärde mig något från dom.

Är glad över det!

Men idag blir det en lugn dag. Kanske går hem till en vän eller går en promenad i detta väder!;)Eller kanske tar och springer.
Skulle behöva springa av mig min ilska och sorg.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: "H2O IS THE SHIT!


Kommentarer
Postat av: jessica

H2O is the shit ! o jag har verkligen lärt mig nått av igår o jag ångrar att jag inte lyssnade på dig. men tack så mycket fö att du var där o hjälpe mig. och förlåt för att jag förstörde din kväll. förlåt.

2008-05-01 @ 20:46:38
URL: http://dreamcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0