Glass

Det är så pinsamt när man går in i en affär och sak handla och inte har tillräckligt med pengar. Det kommer liksom en känsla när de säger 39 kr och man bara har 35 kr att man inte kan räkna eller att de tycker att man är dum i huvudet eller något liknande. Jag tycker det är jättejobbigt så när jag ska handla så tar jag alltid miniräknaren på mobilen och plussar allt. Fast jag överdriver gärna. Skulle köpa coscos, sallad,gurka,paprika och champinjoner. Jag visste hur mycket salladen och coscosen skulle kosta eftersom dom hade ett fast pris men inte champinjonerna eller paprikan eller gurkan. SÅ jag sa till mig själv att gurkan skulle kosta minst 10 kr. Kunde jag ha MER fel????!?!?! Den kostade endast 3 spänn!!! Men då vart det ju som tur var bara mer pengar kvar så jag gick nyss och köpte glass vilket då förklarar min överskrift.

Idag så badade jag för första gången i år!!
31/5!!! Anna ville att vi skulle bada och jag ville det med så vi gick den långa vägen till vilsta och hoppade i. Dock var jag en mycket feg individ så jag gick ner för stegen! Men ack så hade jag inte badkläder. Jag fann dom inte så jag badade i hör och häpna leggings och en ja vad ska man kalla det en kort klänning fast det var ingen klänning. Skit samma jag badade i mina kläder. INte för att det är några nyheter för det gör jag allid för annars så kommer jag hem som en sprägd tomat med massa ecem (??).

SÅ ikväll ska det bli en lugn kväll. Kolla lite på film och sova sött. Så ha en underbar trevligt lördag ni alla så ses vi i drömmarna.
Kärlek till alla!!

Dagens Citat: "Jag gillar inte halvdanna människor. Kan de inte vara antingen goda eller onda?" /Elin BLOOOOOOOM!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0