Stockholm

Hallå alla glada. Är i Stockholm just nu hos min bror. Han befinner sig i duschen och jag snodde hans dator:)
Kom hit igår och åkte direkt hem till Jimmy och lämnade av lite saker sen till China Teatern och kollade än en gång på Jekyll&Hyde. Ja alltså två gånger är en gång för mycket som vi sa. Det är ju inte den bästa föreställningen jag varit på men jag har varit på värre..Tex. My Fair Lady och Den Goda Människan. Men sen var det bara hem hitigenvi 11 och Jimmy var med mig( han skullge egentligen dricka men han vart yr borta vid China så de vart igen,blir förmodligen ikväll) och vi kom hit och kollade på Stardust. Var rätt trött så vi orkade inte kolla klart på den. Sen drömde jag om Ingela i natt. Det var lite konstigt fast sen när har drömmar varit normala?
Vaknade vi 9 och kunde inte somna om vilket  inte Jimmy kunde så vi har setat och kollat på HOUSE!Bra avsnitt var det  och sen gick jag och hanlade lite smått  och  gott. Men nu ska vi snart gå så jag måste sminka mig. Hej då
Kärlek till alla!
Dagens Citat: "When the going get tuf the tuffer get going"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0