Jukebox

På onsdag har vi föreställning kl 18 i st.eskils aula. Du är välkommen! Jag kommer att vara en mänsklig jukebox (fråga inte) och sitta och spela gitarr och blablablablabla!! Alltså när idén kom upp så började att att säga att jag måste spela igenkännbara låtar som typ MARGARETA(!!!!!!!!!!) eller OA HELA NATTEN(!!!!!!) NEVER!! Jag har mina principer som gitarist och nejnejnej!! Så jag har gjort min egen låtlista med rätt bra låtar på.
Jag kommer även spela Producent i Sketchen "Aktuellt" och Fullkornsflicka "Röd/Vete" i Sketchen "The Micro Show". Det kommer inte nog vara sådär jättekul men allt är skrivet själv och vi har lagt ner ÄCKLIGT mycket tid till detta. När vi skulle spela in "BOnde Söker Brutta" så tog det ca 3½ timme. och sen klippning och sånt på det. Men bla blev det. Ni kan se den på YOUTUBE.

ANnars har det inte hänt mycket. HAde redovisning igår på vårand EOS och det gick rätt bra. FAnns ju dom som var "lite sämre" än andra. Och igår var jag hemma hos Anna tillsammans med Gabbe. Det var jättekul! Vi kollade på TORKEL I KNIPA! Gud vad jag älskar den filmen!! Det är så annorlunda kan man nog säga. Eller var säger ni Anna och Gabbe? Tihi!!

Idag blir det nog Lungan! Lite trött och så och sen tror jag att Jimmy skulle komma eller så var det imorgon.. ELler nja vet inte när riktigt men han har påsklov den veckan som kommer och då skulle han komma förbi. Det ska bli kul för jag saknar honom. Och Morgan. Träffade ju han i Stockholm men det var inte nog. Det var föresten SKITKUL i Stockholm men Jimmy. Hängde på CHINA och softade sen hemma. ALltså jag vill tillbaka dit!! 

Ne nu ska jag nog ta och kolla lite på Film"
Kärlek Till Alla!

Dagens Citat: " Jag ska inte bara skada dig, jag ska skära dig i 8 lika stora delar och gräva ner i olika delar av skogen så du förvandlas till kompost, på så sätt kommer du betala tillbaka till naturen!"

http://www.youtube.com/watch?v=P9oAIkvfOUA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0