Studenten

Studenten är nog alkolisternas höjdpunkt och skoskavens högsesong.
Alkolisterna kan sitta mit tpå stan och dricka och just den dagen kollar ingen snett på dom för att de dricker för att alla gör ju det. Och skoskaven. Jag kan inte förstå vitsen men att skaffa ett par skor som man sedan vem man får skoskav av och använda dom iallfall. Jag stor och väntade på min buss hem till Cajsa för hon har tagit studenten!!!!!
(GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!<3) och då kommer den en tjej men ja inte de snyggaste skorna men iallfall och hon hade dom inte på sig ordentligt för att hon hade skoskav. Hon tog sedan av sig dom och blottade för mig massa ploster och röda fläckar här och var. Varför utsätter vi oss för detta tjejer? varför tar vi på dessa snygga överbetalda skorna för att sedan känna jobbigt smärta?? För att det är snyggt?kanske, men är det snyggt sedan med massa blåsor och haltande hit och dit. Sluta upp med det nu!

PÅtal om alkisar. Man kan ju även se på stan massa ölburkar slägda överallt och andra flaskor som dom sedan kan gå och plocka upp för att sedan panta. Kolla. Studenten är bra på många sätt. Det är inte bara studenterna som firar utan även massa andra människor. Alla kan vinna nått på studenten!:)
Kärlek till alla!

Dagens Citat: "Don't go where I can't follow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0