Könsbyte: vem skulle du ha sex med?

Jag och min vän Anna satt och diskuterade denna vanliga fråga om man vart kille för en vecka eller något. Vad skulle man göra?

Det klassiska svaret är att man skulel ha sex och kolla hur det är på krogen för en man och bla bla bla. DÅ kom den konstiga följdfrågan. Om man var tjej och vart kille och skulle gå och ha sex. Har man sex med en tjej eller kille då?
Mitt och Annas svar var såklart att man har sex med en tjej. Annars vet man ju inte hur det är. Men blir det då lesbiskt sex, sa Anna. Och om man säger såhär. I sinnet blir det väl det men för synen blir det vanligt hetrosex. Fast det beror ju på ifall tjejen vet om ifall jag är en tjej egentligen.

Men sen kom nästa fråga.
Om en kille blev en tjej för en vecka eller så, skulle han ha sex med en kille då?
Nyfikna som vi var så ringde vi min bror Christian och frågade vad han skulle göra. Hans svar var: Med en tjej eller pulla. Alltså tillfredställa sig själv.

Så vi tjejer är villiga att ha sex med en tjej men killar vägrar att ha sex med en kille. Iallfall min bror vägrar. Betyder det att vi tjejer är mer modiga än killar. Eller betyder det bara att tjejer är mer kåta??

Kärlek till alla!

Dagens Citat: " It´s an honour.....for you to meet me"

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahahaha XD vi är nog mer kåtaXD

2008-06-27 @ 23:35:25
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0