Jag älskar dig mer än luft!! Det måste betyda någonting.


Idag så var jag på strömsholmen med Anna! Det är det enda Eskilstuna värkligen kan erbjuda folk som kommer till stan. Det finns ju inte så mycket annat att göra. Eller? Ge mig ett förslag! Jag är desperat!!

Men iallfall, vi tog massa kort och vi lekte nördar och modeller! Och sedan när vi skulle cykla hem hem till anna för att klippa ihop våran nya musikvideo så ramlade jag av cykeln. Jag kom inte över trottoaren och sen sa det bara pladask och jag var nere på den sköna men oh so hard asfalten.
Jag såg riktigtt mucho ut när jag SNABBT hoppade upp på cyklen igen och cyklade iväg helt oberörd. Men sedan när jag kom hem till anna så var hela min ben uppskrapat så det såg helt äckligt ut men det gjorde inte så ont. Eller det gjorde inte ont ALLS!! okej??


Hihi


Imorgon bär det av till Hälleforsnäs. Ska börja repa djungelboken på "riktigt" nu! Ska bli jättekul. Fast det inte är något att vara nervös över så är jag det. Jag kan mina repliker och jag kan det mästa men endå. Det är väl för att det är på "riktigt" nu!! Scenografin är nästan klar och så ska vi kolla kostymer och så. Det ska bli jättekul! Jag kommer också att sova kvar där på bruket eftersom jag inte dirket har råd att åka fram och tillbaka varje dag. Men jag kommer åka hem på tisdag kväll för jag har inget att göra på onsdag  i kolhuset. Men sedan på torsdag är det bara att åka tillbaka igen.

Det är bara att komma och kolla sedan på resultaten och vad ni kommer tycka om mitt performence. Jag längtar värkligen. Jag har aldrig dirket jobbat såhär riktigt med en teater förut. Ja, ni vet med myggor och orkester och smink och scenkläder. Jo visst har man gjort saker i skolan men inte såhär. Det har mer varit bla bla bla bara för att ha nått att göra. Med det här är liksom mer ja. Ni vet!! Hoppas jag!

MIn bror lär ju komma hem snart från korgen. SÅ det är väl bäst att runda av detta. Inte för att det något dirket att läsa. Ska komma tillbaka sen när jag har något riktigt att komma det . Detta skriver jag endast för att jag är så grymm att skriva på tangentbordet. Alltså ni skulle bara se hur fort det går! Okej nu ljög jag igen .Eller igen?!? Har jag ljugit någon annan gång i denna text? Nej tror inte det. Nej nu ska jag sluta att babbla om ingenting.

Kärlek till alla!!

Dagens Citat: " Hello! Organic substances recently discovered in the depths of the rain forest!"


Jag är trött∞

Kommentarer
Postat av: Heidi :)

Hur mkt kostar det att kolla?

2008-07-23 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0