Inga farväl! Säger hellre "vi ses igen" och låtsas som ingenting

Angel of music


Min pappa fyller år idag. Han fyller hela 54 år. Börjar bli gammal:)
ja, eller så är han nog det. Oavsett hur gammal han är blir kommer han alltid vara min pappa logiskt nog.

Jag vill egentligen skriva något klokt men kan inte komma på något intressant och klokt att skriva. Det står helt stilla. Kan promota för Djungelboken som har premiär 18/7 på kolhusteatren i Hälleforsnäs. Jag ska nog bli en av de roligaste sakerna jag gjort. Har äntligen något att se fram emot.

Ska nog ta och ringa Gabbe.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: " -you run from the truth

                           -only when it chasing me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0