Fullt ös!!

Jubla inte för mycket nu! Jag är hemma men kommar att dra igen imorgon eller ja, idag. Jag har varit ledig nu i två dagar men det har inte direkt kännts som det! Mådde dåligt igår och vilade sen idag så tog jag det lungt sen ringde jag min lover Gabbe och gick till henne! Har ju inte träffat henne på EVIGHETER!! Miss you!! Men alltid lika kul att komma hem till henne. Sedan ringde ANna min andra lover och kom över. Vi blev extremt nördiga och satte oss vid youtube och kollade på young dracula tror jag det heter. VÄrldens skönaste barnprogram som går på barnkanalen (dömm mig inte!!).

Men iallfall jag bor just för tillfället i hälleforsnäs och spelar teater. Hade premiär i fredags och det gick superbra!! Hade en killerpremiärfest sen efteråt och somande inte förens vid sju på morgonen! Och inte ens i min säng(eller nja min säng i hälleforsnäs) utan i en säng hos ragnar tillsammans med Elin! HOn ville inte sova ensam.Klart är jag en bra vän och ställer upp att sova med henne!

Jag kan inte tacka ingela nog för att hon fick mig att vara med i kolhuset!
VÄRLDENS SKÖNASTE MÄNNISKOR DU NÅGONSIN KOMMER TRÄFFA!!
Men nu är det bara 14 föreställningar kvar att göra och jag vill inte att det ska ta slut! Det betyder att man inte kommer se människor igen kanske för alltid! Vissa ska ju inte vara med nästa år för att de ska plugga och flytta och bla bla bla! It sucks!
Jag är btw rätt trött just nu så ska nog gå och lägga mig nu om Christians vänner vill gå hem någon gång. Men det lär ju inte hända så jag lägger mig väl och läser en stund. Måste ju sova lite så jag orkar med föreställningen imorgon!
Men inget kan hindra mig från att ha kul och ge gärnet, inte ens dåligt sömn!
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1197593 GÅ IN OCH KOLLA!
Kärlek till alla!
Dagens Citat: " -It´s just because he´s your favorite child!
                            - Yes..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0