One Missed Call 2

Halloj!

Ja då var det onsdag idag, eller snarade torsdag för klockan är just nu 2.18. Har Gabbe,Fabian och Anna här hemma hos mig och dom sitter och kollar på Hitta Nemo! Vi har nyss kollat på Scary Movie 3:) Ohh den är såå bra! 
Ja, det här var ju egentligen inte planerat. Vi var hemma hos Fabian och spelade Wii eller var det nu heter. Roligt iallfall. Sen så gick vi till Fabians rum och kollade på tv och fastnade för "One Missed Call 2". En japansk skräckfilm och förvånat fick vi med Gabbe att kolla på den. Hon HATAR skräckfilm. Iallfall så såg vi den och Gabbe vart lite skrämd och ville inte att vi skulle sova sjävla hemma så vi bestämde oss för att sova hemma hos mig eftersom jag är själv hemma.(Christian i K-holm) Så nu är vi här och glor och jag vart rätt trött på film och ville göra nått annat och tänkte "hmm blogg".

Ja, jag lär ju INTE sova nått i natt heller eftersom mina kära vänner är här och ja dom är ju som dom är.Så kommer vara död imorgon.
Men ska la återgå till mina vänner

Kärlek till alla!

FYI: Fyller på onsdag
Dannie fyller på måndag

Dagens Citat: "Fish are friends, not food"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0