Mysteriet på Greveholm

 Jaha det var ett tag sen jag skrev.Kom på det idag. Ja jag har iallfall blivit 17 år nu. Rätt soft.. Ett år till sen är man 18:) Inte för jag vet varför jag längtar. Kanske friheten man får. Nått jag vet jag måste göra är att dricka en öl. Har lovat pappa och Christian. Fast jag HATAR öl!

Jag firade min födelsedag rätt soft. Ingela, Gabbe, Filippa, Dannie och Anna kom till mig och vi kollade på film och Mysteriet på Greveholm:) Haha det var så kul^^ Fick benvärmare av Anna och assöta Nalle Puh böcker. Och så hade Dannie bakat världens coolaste tårta. Det bara skrek mig! Det var gul och grön!! Av mamma fick jag leggings och en nu mössa eller nja mer en basker:) Från favoritaffären INDISKA! Tror inte jag skulle kunna leva utan den affären! Och det kan nog dom flesta hålla med om! 

Jag har även upptäckt att jag äger på att baka Fransk chokaldkaka! MIn hemlighet som gör den så god är...Nej vänta..om jag berättar blir det ju ingen hemlighet!  Så ne ni får nog lov att smaka den för att förstå! Fast om man inte gillar choklad så ska man nog inte äta den.

Det blir Karaoke i helgen hemma hos Dannie! Och jag ska äga henne hårt på alla låtar! (inte för jag tror att jag kommer göra det men va fan får la lov att vara lite självsäker)
Så sen så åker Gabbe till London (den ungen) och jag flyttar hem till henne dom kommande 4 dagarna för att ta hand om Oscar och Smulan:) Det ska bli en utmaning! Eller engntligen inte men endå.

Ja ne nu orkar jag inte skriva mer!!

Fick ett LArs Winnerbäck ryck nyss och ska lyssna lite på han nu! Och tänka tillbaka på den dagen då jag träffade honom! KOmmer ALltid MInnas!!

Kärlek till alla!!
image7Älska den mannen!

Dagens Citat: " Sängen är för mjukisar, jag ska sova på golvet för det är coolt!!"/Mysteriet på Greveholm!

Kommentarer
Postat av: Anna^^

JAG MÅSTE få smaka DIN franska Chokladkaka!! :D!! Du kan baka till min födelsedag! :D

2008-01-15 @ 21:23:10
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0