Lägenhetsvakt!

Ja som dom flesta vet så vaktar jag ju Gabbes lägenhet nu när hon promt skulle åka till London! alla som jag känner åker till London och jag har en teori! Världen vill mig nått illa!Jag tror att ni alla människor träffas en gång i veckan och har erat möte "vad-ska-vi-göra-för-att-driva-channette-till-vansinne-?" inte sant? Det gör ingenting om ni berättar. Jag har kommit på er.

På tal om ingenting så ska jag till våran "vackra" huvudstad på fredag. Jag ska kolla på nån föreställning( minns inte vad det heter) på kinateatern. Jimmy jobbar ju där och fixade biljetter. Det ska bli kul med en liten kulturell kväll(det rimma). Och på lördag blir det föreställning på St.Eskil. IB eleverna har föreställning och jag känner ju endel av dom smarta människorna så tänkte gå och kolla hur det blir!Ser fram emot det! ne jagär trött och detta tangentbort är jobbigt att skriva på så jag säger
Kärlek till alla

Dagens Citat: " Hjärtat har själ som huvudet inte kan förstå!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0