In town

Idag vart det ju stan med mamma. Det var väldigt trevligt. Hittade nånga nya tröjor och lite annat. Fast vart vi skulle äta vart en problem. Mamma vart lite tjurig på mig för jag vill inte äta någon stans så ja det vart en lite "scen" mitt i stan. Men sen vart vi snabbt sams (mamma och jag kan inte bråka) och hanmade på Hurtigs men fan det var INTE gott. Tog en bakad potatis med sakgenröra. Ja du det var inte skagen det.Mamma tog någon ädelostkyckling men dom hade nog glömt ädelosten för det fanns ingen och så var inte kycklingen klar. Så mätta vart vi inte. 

Ja Gabbe kommer vara upptagen ikväll och typ alla andra så det blir väl sitta hemma som vanligt..IT SUCKS! Det är så tråkigt och inget på tvn och bla bla bla! Men man får la göra det bästa av sitvationen. image5


Dagens Citat: "Dom stadgade dödsstraff på självmord.Inget hjälpte!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0