Hej Alla Glada

Jaha, just nu ser ni ett av mina nyårslöften. Skaffa blogg.. Jag har aldrig direkt orkat göra det men tänkte "va fan kan vara kul". Och så är det lite av Annas förkänst också,hon bad mig!

Men nu är vi inne på 2008. Ett nytt år med nya möjligheter. Låter det inte fantastiskt? Jo klart. Nyår är endå rätt knepiga. På något sätt så ska alla avlägga nyårslöften men varför just på nyår gör man det? Alltså kan man inte lägga ett födelsedagslöfte? Det kan man säkert men hur ofta hör man frasen "så vad ska du ha som födelsedagslöfte?" På något sätt funkar det inte, eller? Nej, jag tycker inte det.

Men jag har vissa nyårslöften som är rätt vanliga dom där ut och gå mer och bla bla bla, ingen orkar väl egentligen höra vad andra ska göra under ett helt år. Rätt meningslöst.

Men jag firade nyår hemma hos en vän (Molle) som bor mitt unte i INGENSTANS! Mitt ute i skogen, inte ens raketer såg man. Det var helt okej. Vi sjöng sing star och spelade "lögndetektorn". Och så kände vi att vi skulle vara lite spanska så vi bestämde oss för att göra som man gör i Spanien. Man ska äta en vindruva på varje klockslag vid tolv. Ni som provat vet ju hur prottat det blir i munnen. Men kul var det!:)Sen hade jag ingen madrass att sova på så det var ju golvet för mig..Rätt obekvämt. Så inte mycket sömn heller. Sen komma far min och hämtade mig och jag var hemma hos honom i 5 timmar. Visst alla jag Älskar min pappa men 5 timmar är rätt mycket. I slutet satte han på "sin" musik  och ja tänk själva en man på 53 år och spelar musik från hans tid. Ni vet typ sven ingvars och sånt! Inte kul! Men sen nu kom jag hem och fick lov att diska för det hade INTE min bror gjort. Och nu sitter jag här^^ Kul , inte sant! Men nu ska jag ringa my Honey gejbe och se om hon vill leka med mig^^ 
Kärlek till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0