En Ny Dag!

Jaha skolan börjat! Jag känner att jag inte har haft ett tillräckligt långt lov. Tänkte imorse att "ja men det kanske blir en bra dag, har ju inte sett klassen på ett tag"  men fyy vad jag hade fel. Dom personerna som brukar irritera mig fanns fortfarande kvar och jag antar att dom fick nått i julklapp från tomten för att jävlas med mig ännu mer än vad dom redan gör. Ah härligt! Nej men seriöst! Jag hatar aldrig människor,jag kan stå ut med dom flesta men fan det finns en gräns och den är dragen för länge sen!Och inte nog med jobbiga människor så har man härlig mensvärk också:) ALLTID KUL!! Och det är sååå jobbigt. Men som tur så har jag Ingela, Gabbe,Chrstian och KÄRA MAMMA att lita på. Dom kan jag klaga till och dom får lov att hålla med mig om vad ALLT jag säger! Känns ganska bra!

Iallafall för att glömma om allt dåliga så kan jag säga att imorgon är det tandläkaren som gäller. Det roliga är att jag är rätt dålig när det gäller att borsta tänderna! Men när jag fick min kallelse så började jag genast att borsta tänderna ofta och noga men nu känner jag att jag har fått sår i munnen för att jag har borstat för mycket eller nått! Lär ju få reda på det imorgon hos min tandläkare!

Ja just nu håller jag på att ladda ner Hairspray! Snart klar och då ska jag kolla på den för att trösta mig!

Dagens Citat: "Slog du i elektriska stöten"

FYI:Tandläkare imorgon och filmkväll på fredag!

Kärlek till alla!
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0