beroende

Okej,jag erkänner...
jag är beroende
Av presentsnöre!


Låter sjukt jag vet.

Men ja du vet när man slår in presenter och man tar snöre så tar man ju alltid lite extra. Iallfall gör jag det. Och så nu har jag börjat "rulla ihop" snöret till en rulle och sen "drar ut den" till en "pinne".ALltså det låter sjukt jag vet men dom som vet vad det är vet att det är beroendeframkallande. Men jag lovar....till sommaren ska jag vara fri från mitt beroende.

Som sagt så vart det inte så mycket sömn inatt. Jag gav upp och gick och lade mig kl 7 på morgon efter timmar av TvShop och Marta Stewart. Fabian var på min sida och somnade i min soffa, trotts att det fanns en stor dubbelsäng OCH en   HÄSTENS säng. Nej man kunde inte sova i dom. Dom stog ju i Christians rum och det är ju läskigt. SÅ Gabbe, Anna och Fabian sov i min lilla soffa. Deras val. Ja Gabbe och Anna skulle tydligen tävla och se vem som kunde vara uppe till 12 men dom gav med tiden upp och somnade. Tror det var runt 9. Efter 4 timmar tystnad kom Christian hem och kom in till mig och sa "Channette, vi har fyllon vi våran soffa" och jag svarade glatt och trevligt "öööhhhöhöhöhöhhhhöööö" översatt "GÅ VILL SOVA!"
Jag är en snäll syster. Somnade sedan om och drömde konstiga drömmar om stall och blommor och barfota människor men vaknade upp av andledning av att jag hörde skrik. Ja Gabbe Anna Och Fabian att och kollade på när Christian spelade XBOX. Dom mobbade honom för att han var dålig och att misslyckades och ramalde i nått hål.

Sendan gick jag upp och såg att dom kollade på Star Trek. Jag svär att Chrstian och få av hans vänner är dom enda som kollar på det och nu vart ju sorligt nog mina vänner tvunga att kolla det. Bestämde oss för att äta pizza och gav oss av. Det var långt väg att gå (ja, eller inte) och det var kallt och snön hade kommit. Åt Kycklingpizza och sedan bar det av till Gabbe. Hennes mamma mådde lite dåligt och tänkte vara snäll och locka hennes hår. Det är det bästa hon vet! HON ÄLSKAR DET! Så fort du nuddar hennes hår ryser hon till. Lite kul!

Kom hem och kollade lite på Friends och spelade gitarr och gick  till coop nära för att köpa mig en melon, iste och champinjoner (ÄLSKA) och en chokladkaka och kakor till Christian (Han håller på att sluta röka och man får lätt ett sug att socker då).Och kollade lite mer på Friends och nu sitter jag här. 

Imorgon blir det stan med mamma (suck). Kan bli kul men hon ska promt gå såå tidigt på morgonen. Man är ju nästan död. 

+ när jag kollade på Marta Stewart så var Ralph Laurens dotter med Dylan och hon har VÄRSTA godisaffären och det var hur cool som hällst!  Ni borde kolla upp det http://www.dylanscandybar.com

Ne alla ska nog snart ta och sova
  Kärlek till alla

Dagens Citat: "Dying people say the craziest things"




image5image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0