Rätt trist

Ja det är vad det är-- Denna dag söög hårt ska jag tala om. Hade en av mina "episoder" och var HELT nere men jag skulle endå till BUP och sa att jag var tvungen att gå. Vilket jag behövde men jag gick typ 2 timmar tidigare.Så jag satt och softade på Bup. Sköönt.. läste i Illustrerad vetenskap att personer som är depressiva får sämre smaklökar. Så för att pröva sin teori så tog forskare och gav "friska" människor depressiva tabletter och dom fick "supersmaklökar"!. Det tyckte jag var rätt kul! Och så var det tydligen några amatörforskare i Indien som hade inom 18 timmar hittat över 100 dinosarieägg. Snacka om att "riktiga" forskare måste vara sura:) Haha. Ne inget mer om Illustrerad vetenskap. Även om jag tycket om det tidningen rätt mycket. Den får mig alltid att tänka på JanEric, min gamle fysiklärare. Han älskar Illustrerad vetenskap. saknar den mannen(gubben)!=)

Ne veckan har varit rätt seg annars också. Söndags natt sov jag 3 timmar så var extremt pigg dagen efter i skolan eftersom jag var övertrött men sen på kvällen efter att ha köpt en ny skärbärda, handlat, lagat mat och städat så kom tröttheten .Gick och lade mig halv 8 och läste en timme och deckade halv 9. Men sen ringde Gabbe vid nio och väckte mig. Men det gjorde inget. Men vi sa inte så mycket och lade på och sen minns jag inget mer fram till kvart i 9 morgonen efter. Då var det bara upp till skolan och jobba på som ja ett hårt arbetade djur iallfall. Kom på ett själva.

Men imorgon kommer det vara en rätt soft dag. Dans,svenska och sen engelska. Sen ska Kim med mig hem och jag ska hjälpa henne med hennes EOS-grej. Hoppas bara att jag kan gära så som hon vill.

Och nu ska jag vara ärlig. Jag kommer inte vara road om 15 pers i klassen kommer göra ett jävla BILDSPEL och sen vara klara. Jag menar ett bildspel är ju jävligt lätta att göra och om man kan alla finesser så går det ju också rätt fort. Se så SNÄLLA inte bra ETT bildspel. Något mer! tack för mig. Fast jag kan ju ha fel. Bildspelen kan är asbra men a jag vill faktiskt inte ta risken.

Dagens Citat:"stäng av mitt hjärta"
image12
FYI:jag gillar gabbes plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0