Länge sen

Hellu I am back! Vart ett tag sen jag skrev men bror min hade occuperat datorn och jag orkade inte direkt tjata på honom. Haha på tal om CHristian så hade han köpt ett nytt game-card till WOW och ville ha nått vasst att skrapa fram koden och jag gav honom min pincett som jag satt och plockade mina ögonbryn med och han skrapar och inser inte hur vass den är och han skrapar bort dom sista diffrerna i koden och fick lov att köpa ett nytt.  Haha rätt kul. Men Men nått kul!
 MING PALACE har öppnat åter efter att nått svin hade tråkigt hemma och bestämmde sig för att gå och bränna ner ming. VEM GÖR SÅNT? Hmm men men firade men att äta där och jag var så mätt men nej inte lämna nått. Skulle ju vara skam.. (jag har aldrig sagt att jag är normal) LÄmnade även min min mp3 på lagning för att har börjat glappa och det var rätt störande och så var vi även på 3 och lämnade in min telefon på laging. Men den var ju vattenskadad så det kanske inte går på försäkringen me ndom skulle då ringa. Men kom igen alltså man är ju kund hos dom och det enda som inte fungreade på telefonen var knappen 6. Alltså om dom inte bara kan laga det är det ju lite pinsamt. Men dom har en tendens att alltid vara så otrevliga mot mig när jag kommer och även Gabbe men när mamma var med så var dom trevliga direkt. Jag har en teori. Att eftersom var eller ja hon är ju fortfarande min mamma men ja hon är min mamma då vet dom att ja hon har en plånbok och kan betala. Vilket inte direkt är sant men ja du vet att föräldrar är ju meningen att dom ska ha pengar. Och eftersom hon var med så visste dom att om nått ska betalas så kanske dom kan göra det men om jag hade kommit själv så (för er som känner mig så vet dom att jag inte direkt ser så rik ut på mina kläder) hade dom nig inte vart så trevliga. Aja skitensamma.

Ska hem till Jessica ikäll tillsammans med Dannie och vi ska ha en liten filmkväll och nått som var såå kul var att när vi bestämde det så skulle jag vara lite busig och så tog jag dram handen till dom två och sa "secret handchake" och dom kom också in med sina hönder och sen kom dom på att vi har ju inget och gud vad kul det var. Alltså jag tror att man måste ha varit där för att faktiskt fårstå det roliga. Men nu ska bror min ha datorn och jag måste duscha men so long mina vänner.
Kärlek till alla!

Dagens Citat: " Vill du ha en bit av mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0