ett nytt inlägg..

mm det är vad detta är! Intressant inte sant^^. Vi börjar alltså med rim i dagens inlägg. Ja idag har det varit en "nyttig" dag. Började med Ming Palace med pappa och sen stan med honom också. Vi började med Indiska..vi kan kalla det en indisk vandring genom livet.

vi började med att komma in genom dom automatiska dörrarna som öppnar sig själva och avslöjar en ny värld. En ny värld full av färger och dofter. Från ingenstans hör jag ett ropp -" channnnnetttteee!!", med en spöklik röst. Jag tog tag i min väska och sprang bort där ropet kom. Jag grävde och letade i timmar( 5 minuter) tills jag fann den. Den glänste och prislappen bara bländade mig med priset 229 kr. (jag sa aldrig att den var billig). Jag kände en känsla att om jag inte köpte den så skulle den hemsöka mig i mina drömmar för EVIGT!! Det kunde inte ske..inte igen. "Plånboken" (pappa) skramlade och sa -"nej". Jag var dömd att leva med skriket i mina drömmar för evigt igen.Men pånboken hade en plan. Han skulle vilseleda mig och det lyckades. Utan förvarningar var jag tillbaka på platsen där jag mött ondskan i form av en tunika. PLÖTSLIGT!! befann jag mig vid den och plånbokenn sa -"ska du ha den?". Jag fick en chock...var detta sant? Skulle plånboken öppna sig för mig och visa sina härligheter? Jag hade aldrig skådat detta förutom nu. I detta ögonblick. På 1/3 sekund befann jag mig vid kassan. Vid detta lag så kände dom igen mig. Dom sa -"bra val" med tummen upp. Den var min. Jag hade fått den av plånboken. Den enda plånboken.

En annan rolig grej som hände mig idag som händer många dagar men just idag var det en speciellt dag. Anna (som jag mötte på stan) sa kom hem till mig senare och som hon hade befallit så kom jag i min alldeles egen takt och knackade...nee..jag plingade på dörren. Helt utan förvarning där med så började hon PIMPA min BLOGG! mMm se där, så nu är den jävligt snygg. Så alla mina vänner jag lovar jag ska skriva mer i min snygga och sexiga blogg. That´s a promise!
Kärlek till alla!
btw: Anna HAR två armar. Det råkar bara se ut som att hon inte har det.
image10

Dagens Citat:"har du nått bra citat?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0