Bacillerna Vann!

Bacillerna vann tillslut! Jag vart smittat! Men jag ska övervinna dom! Var så säkra!!

SÅ ja jag var hemma idag oc hslappat! Nu tror du att jag låg och sov HELA dagen men icke! Det är ju omöjligtnär man är förkyld! Kommer ju fan ingen luft genom näsan och du vet så har man den vanliga turen att vara allergisk mot nässpray! Jag vet!!Vem är det?!?Helt konstigt! Så ne jag har setat upp hela dagen och inte gjort något! Jo, jag har försökt att komma på hur min nya mobil fungerar. Fick en ny igår eftersom min andra är ceeepeee och vi har sagt upp 3 nu och skaffat Telia! Mycket bättre och där är dom iallfall trevliga! 3 är sånna snobbar! rakt igenom!USCH! Men dom som har det känner er inte mindre bra! Ni kommer snart inse samma sak:)

Hmm fåse ja just ja! igår var det några snälla människor som bestämde sig för att göra min dag till ett helvete! Dom tog min mp3 och plånbok! Ja hoppas att när dom väl lyssnar på mp3 så är det enda dom kommer höra "inteminintemininteminintemin" och plånboken var ju ett rätt misslyckat försökt att få tag i pengar..Jag menar 4 kr i plånboken och 12 kr på kortet som btw är spärrat! Bättre lycka nästa gång! 
 Nä ska snart gå ner och träffa mamma och gå pengar till bröd och avokado^^ Fick sådan längtan efter det!  Krya på er alla sjuka!
Kärlek till alla!
 
Dagens Citat: "Love Will Tear Us Apart Again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0