Anna kronglade

nej anna inte du utan våran dator Anna. Christian har döpt den till det. Det är någonting med Christian och namnet Anna. Det är ju ett fint namn;)

Lung dag idag.

Rörelse på morgonen och då höll vi på med Yoga-inte min grej va??
Alltså visst kan man vara vig med det finns en fin gräns ellan vig och VIG! Så nej jag har aldrig gillat något sånt. Likaså massage. Det värsta jag vet!
Så nja inte en sån lyckad lektion men det var ju klart ett plus eftersom med var så lungt och skön musik. Sen svenska och så håller vi på att anylesera dikter. Om jag inte har isperation till att skriva och gå på djupet blir det sååå dåligt.. Exempel på mina svar:
1: Hur känner du dig när du läser dikten?
Svar: inget för jag kan inte konsentrera mig
2: Hur kommer det sig att du känner så?
Svar: Jag är okensentrerad.

Ja som ni såg...BLÄÄ!! 
 
Sen lunch och ät flingor och sånt och så mötte jag kääära bildelever. Tror dom nästan är mina favoriter. Fast du Anna kommer så klart på topp. Och mina klassskamrater. Det vet ni!
Men sen bild!

Sen engelska och fick reda på mitt omdöme vilket var +! :) då vart jag glad! Sen slut för dagen och Kim skulle med mig hem och göra en ESO-grej. Vi skulle spela in lite ljud och mixa och lite så men helt plötsligt la datan av . Helt utan förvarning. SÅ nej kim fick gå eftersom datan inte gick igång men PRECIS när hon går så göra jag rent vid datan oxh ser att sladdarna hade lossnat ur skärmen. KLART ATT DEN INTE FUNKADE DÅ! SMARTASS!!

Så tji fick jag och allt var förlorat. Eller nja inte allt med chansen att bli klar med grejen.

Just ja KENT Spelar ju idag i KÄRA Eskilstuna. Kära Hem. Ja när dom spelar i sommar lär man ju hära deras musik ända till lägenheten. Inte för att det gör mig något men nja deras nya "tillbaka till samtiden" är väl inte riktigt min grej men gamla KENT är bra.

Har gjort taco ikväll och det var otroligt gott. KOmmit fram till att man kan inte misslyckas när man lagar taco. Jag menar hacka grönsaker och stek kättfärs. eller om man är vegetarian så är det ju oftast corn som gäller. Eller om man är Vegan så är det väl bara grönt som är på tallriken.
 Kärlek till alla!


image13

Dagens Citat: " Music's the reason why I know time still exists"


Kommentarer
Postat av: Anna^^

När jag såg överskriften; " VAD FAN Har jag Gjort nurå? :P HAHA :)

2008-03-01 @ 17:26:07
URL: http://nutsncoffee.blogg.se
Postat av: Åsa

You should fear us. Trust me :}
Ha det mys i sthlm.

2008-03-07 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0