I never realised how much I liked being home unless I haven’t been some where different for a long time

Idag tog jag steget och rensade min msn från människor som jag ALDRIG pratar med. Bland där har vi tex människor som man har pratat med en gång för dom addade en när msn var så populärt. Men jag har gett upp det nu har och bara folk jag känner på denna kontaktlista nu!


Jag har aldrig tänkt på hur mycket jag saknade hemma när jag var i hälleforsnäs. Ta mig INTE fel. Älskade det men endå så är det så skönt att komma in i dessa vanliga rutiner dock jag ofta tröttnar på dom. Det är kul och skönt att vara sitt gammla jag igen.


Jag är rätt dålig på at uppdatera blogg igen. Jag vet men det är för att som jag nyss sa att dom vanliga rutinerna precis har börjat. Om ni väntar så kommer jag snart igen. Tror jag. Hoppas jag.
sen har jag ju också en bror som spelar mycket wow nu för tiden. Han har tagit upp det igen.

Har inte så mycket att berätta bortsätt från att vi har nollat ettorna. Det var jättekul och dom hade jättekul så det var kul. Fan vad roligt vi måste haft.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: " That might been a secret but it doesn't make it true"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0