Have NO fear, I am Here

Hello alla IckeDjunglers!
Jag är tillbaka!


Har ni saknat mig?

Klart ni har, speciellt du Gabbe och Dannie!!

Det har varit en otroligt fullspeckad sommar med 16 föreställningar och fester och ja vet inte allt vad det vaR!!
Saknar det otroligt mycket. Jag vet dock inte om jag orkar skriva om allt men kan nämna det roligaste som hände på sista föreställningen!
I näst sista scenen och har Mowgli en pistol och skjuter upp i taket eller nja inte riktigt då men så säger han typ att "det här hundgläfset är allderes onödigt bla bla bla" och sen går han vidare och säger" Därför har jag MÄNNISKAN tagit hit den här som jag vet att ni era hundar fruktar mer än nogonting annat" PANG han skjuter igen och då sitter Martin (Ljusteckninger) uppe på en slags brygga och släpper ner en grillad kycklig. Typ allt satannade av och alla bara skrattade! Det var hur kul som hällst! Hats off för den som kom på det. Vilket vill säga typ alla!

jag vet inte om jag orkar säga mer än så!
Jag är full av visdom nu tack vare regissören Judith Hollander!
Kan inte tacka henne nog!
Men nu ska jag ta och relaxa lite (relaxitaxi) Hihi
Men till alla er där ute
Kärlek till alla!

Dagens Citat: "Panta rei"   är   "Allting flyter" //Judith Hollander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0