take the bus

Okej, det jag ska berätta nu är inte pinsamt mer att jag hade en liten blond stund (inte för att det är nått fel på blonda men ja, ni vet). Jag skulle åka buss till mamma en gång och hon bor i Myrtorp och jag på Bellmansplan. Jag tänker,  ja, det är väl bara att ta 12 ner på stan och sen 2 till mamma. Krongligt men endå. Kan vara skönt att åka buss ibland. En anledning till att sitta och lyssna på musik och skita i alla andra. Ibland brukar jag till och med låtssas som om att jag lyssnar på musik och se om andra på bussen säger nått om mig och det brukar hända. Dom brukar nämna min poncho vilket är lite kul. Men sen så skulle jag kolla i busslistan en gång och skulle åka än en gång till mamma och då slår det mig!!Man kan ju ta 12 direkt till mamma och åka genom Fröslunda istället för ner till stan. HUR SMART ÄR MAN??? alltså jag borde få pris för min svaga stund.

Just nu är jag lite sjuk och sitter hemma hos mamma på golvet där datan befinner sig. Tv:n står på i bakgrunden med "101 celebrity slimdowns" eller nått liknande. Ja, ett helt onödigt program som folk som inte har nått liv kollar på(D.V.S jag och en ensam senil kvinna som inte har någon aning om vad det är hon kollar på) och fyller hjärnan med HELT onödig fakta om hur många kilo Whitney Huston gick ner 2003.Och för er som är intreserade är dom på plats nummer 7. Och nu vart det raklam. När det är reklam på 5:an hinner jag gå på toaletten och samt spela en hel låt på gitarren. Och på 3:an när dom säner Top Model så har dom en reklampaus efter 5 minuter och sen efter 10 minuter och sen efter 10 minuter. Jag menar hur mycket hinner ett program börja på 5 minuter?
Kärlek till alla!

Dagens Citat: "Products never want to be accociated whit bad guys-members of the Maffia or Hannibal Lecter"

Kommentarer
Postat av: Anna^^

HAHA., jag har kollat på liknande program. Är expert på Patrick Dempseys och Shannon Dohertys liv för tillfället X)

2008-04-10 @ 22:54:23
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0