syndernas förlåtelse..

inte för att detta kanske är det. Tror inte ens jag vet vad det innebär man det lät lite nere och det kanske passar nu.
Kanske lite smaklöst att skriva detta på blogg men jag känner att jag måste skriva av mig någonstans. Ta det lungt.Det blir inte typiskt EMO brev. Okej? Okej här kommer det.

Min mormor är död...

Fick reda på det idag. Helt i chock och helt borta. Stod och lagade mat när beskedet kom. MIn morbror hittade henne i sängen och hon hade bara helt enkelt somnat in.
Somnat in?
Jo det låter ju det. Jag har haft tankar att jag kanske inte vaknar igen på morgonen när jag går och lägger mig på kvällen. Och tänk att detta faktum hände min mormor.
Hon somnade in..
Det konstiga är att jag grät i början men det är borta nu. Kan inte gråta mer. Ska jag känna skuld? Nej tror inte det. Tror inte att mormor hade velat det. För att citerar Lars Winnerbäck:
"En guldfisk har vad jag har hört ett minne på 5 sec ungifär- det har inte människan. Vi har ett fantastiskt minne, men det kan tyckas ganska meningslöst om vi ältar det istället för att bara låta det vara"

Jag tror Lars har rätt. Det blir nog lättare att acceptera och att gå vidare och man slutar älta.
Eller?
 Orkar inte direkt skriva mer nu.
Kärlek till alla!!

Dagens Citat: "Livet är en ensamgrej. Allting har ett slut. Påsklovet har ett slut. Sommaren , en bra film har ett slut. Och när det är över är du ensam igen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0