Om du älskade mig...

Hur många gånger har vi inte hört frasen " om du värkligen älskade mig skulle du låta mig gå"??  Och jag har funderat mycket på den och kommit fram till att det är bullshit!!
Om man värkligen älskar någon borde man ju kämpa för att få denne också eller hur? Jag menar hur skulle annars filmer som Titanic, The Notebook och A Walk To Remember  slutat. OM dom hade låtit dom gå? VAA? Skulle ju inte varit bra!!!FÖr om man värkligen älskar någon och låter den gå är maan väl lite dum i knoppen eller?? Jo klart man är. SÅ till alla er därute. Släpp inte den ni älskar!!

Kärlek till alla!!

 Dagens citat: "Kärlek och förnuft står alltid i konflikt" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0