okända människor blir mina vänner

Jaha fest igen hemma här i lilla bellmansplan. Intressant? Nej egentligen inte! Det är inte ens jag ELLER Christian som "håller" i den utan Christians kompis Simon (tror jag nog att det var). Så massa människor kom som jag inte har någon aning om vilka dom är men jag vet att dom går på St.Eskil för jag typ ser dom varje dag. Men fatta werde att ha dom här. Känner dom inte och ser dom varje dag och dom ser mitt rum MIN lägenhet. Men allt vart bra när vi persenterade oss för varandra och bestämde att nu känner vi varnadra och kan heja på varnadra i skolan . Så då känns ju allt mycket bättre(ironi)!! Men det är helt okej förutom att det är samma visa varje gång. Okända människor, dålig musik, massa ölburkar hit och dit,kladd och fulla människor. Tills dom drar sent på natten och då kan man gå och lägga sig och ha en av sina konstiga drömmar tills man vaknar och kollar ut i vardagsrummet och ser......ALLT SKRÄP!!!! Hur kan man skräpa ner så mycket på EN kväll?? Öl bukar överallt glas,chips på golvet och ja jag vet inte vad. Kan vara rätt störande. Men jag lever med det. Har man en äldre bror så är det väl sånt man får leva med, eller? Det ingår väl i priset. fast nu känner jag mig lite trött. Seg och lat. Vill väl inte direkt sova men kanske tyst med musik och på med tv:n och kolla på någon gammal film från 1987 och kännar nostalgin flöda(Dock var jag inte född då men jag tror nog att ni fattar vad jag menar???)

Jag tror att det bästa som finns är när man är lite småsjuk,bäddar ner sig i soffan men varm choklad och nått mer mumsigt och slår på en riktig disney klassiker!! Finns det nått bättre? Nej det kan det inte göra. Att slippa tänka på allt skit och bara leva i nuet men filmen och chokladen. Fantastiskt. Vill ha det nu!!

Nej nu ska jag väl gå och vara lite social mot folket. Kanske skriver lite imorgon om städningen. Inte för att det är så kul kanske att läsa om men endå kan vara kul och nördigt att ha skrivit det.

Kärlek till alla!

Dagens Citat: "Johnny Depp och jag borde spela in en film. Fast han är ju lite äldre än mig så han kan ju spela min pappa som våldtar mig" /ELIN!!!!
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0