Äntligen!

Blogg har inte funkat för mig i evigter(eller ja det kändes så)
Inte för att jag skriver varje dag men just när jag kände att jag ville skriva va mig så funkade det inte!


Jag VILL HA SOMMAR!! Jag har pratat med Elin på msn och facebook och det gör att jag bara saknar henne ännu mer! Jag vill ha henne är i Sverige! SÅ vi kan dränka varandra och så vi kan spela gitarr tillsammans och skratta åt "HÄMTA KALLT VATTEN!!!!!!!!!!" Komme ALDRIG glömma! Och Elin smart som hon är glömmer både nyckel OCH busskort! OCh FYI vi hade brottom! Så allt sket sig och bläääääää jag dog av skratt! Eller när vi skulle spela gitarr med varandra ÖVER TELEFON! Det var ju omöjligt!!  Minns du elin? Vi skulle öva på våran låt Good Riddance.eller ja det är ju inte vårna låt men vi skull visa upp den! fan vad kul vi hade!  TÄnka var vi ska göra i sommar! dock har jag teater hela sommarne men jag kommer alltid ha tid med DIG ELIN! Och vi ska bada och såklart så MÅSTE cajsa vara med!

Nej nu ska jag ränka bajsmatte och sova på lektionen sen hem och städa!OCh tvätta! Ett litet råd tll alla er där ute som bor med sina bröder: Bo inte med dom!
Kärlek till alla!

Dagens Citat: " It´s like the wind. I can´t see it but I can feel it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0